we verwerken dagelijks onze bestelling  , wie voor 9.30 u s morgens besteld kan nog om 10 u mee vertrekken ;) ( geen gepersonaliseerde geschenken , die vragen net iets meer aandacht en tijd en moet je reken op 2-3 dagen  )

alles wordt door mij persoonlijk behandeld verwerkt en verzonden ,

met veel liefde 

 

 

Werkwijze:

  • Al de gepersonaliseerde producten in deze webshop graveren wij in de graveerstudio te Oosteeklo 9968 Oost-Vlaanderen
  • Bij onduidelijkheden, speciale bestellingen, meegestuurde bijlagen, ... nemen wij contact met je op en bezorgen je een digitaal ontwerp.
  • Na goedkeuring van het ontwerp vertrekt je bestelling hier binnen 24h.


Verzendkosten en levertermijn:

 

  • producten versturen we als pakketje. Je betaalt dan 7 euro voor België en ontvangt je de bestelling binnen 2-3  werkdagen. uw verzending wordt hierbij steeds verzekerd . ( gratis verzending vanaf 50€ )
  • Ook naar Nederland versturen we onze producten in een enveloppe of een pakketje.voor Nederland liggen de kosten hoger  Geef tijdens je bestelproces het land van bestemming in, op dat moment worden de verzendkosten berekend. volgens het gewicht
  • vanaf een bestelling van 50€ is de verzending gratis 


Gratis afhalen:

  • Het is natuurlijk mogelijk om je bestelling gratis op te halen op tijdens openingsuren in onze winkel te Oosteeklo  Ledestraat nr 35 
  • Kies tijdens het bestelproces als leveringsoptie 'afhalen' en we geven je een seintje zodra je bestelling klaar ligt.

 

met vriendelijke groeten Wendy M.J.

retourneren 

Retourneren kan bij ons daarom binnen de 14 kalenderdagen. Dit geldt enkel voor niet-gepersonaliseerde items. 

Items met een personalisatie in verwerkt, worden met veel zorg op maat naar de wensen van de klant gemaakt. Een personalisatie is daarom zoals het zich al zegt erg 'persoonlijk' en kan om deze redenen helaas niet geretourneerd worden. 

Voorwaarden bij het retourneren van een bestelling:

  • De retour verzendkosten zijn altijd ten lasten van de klant.
  • De klant dient het pakket met veel zorg te verpakken voor de verzending. 
  • Het pakket wordt altijd met een tracking-code verzonden.
  • De klant zend enkel ongebruikte artikelen terug, Dit van vege de  hygiëne.
  • Bij enige gebreken aan onze artikelen hebben wij altijd het voorrecht de retourzending te weigeren. tenzij u kan aanduiden dat de bestelling gebroken is toegekomen door middel van een duidelijk foto met artikel gebroken in doos
  • Wij nemen enkel artikelen terug die ook daadwerkelijk bij ons zijn aangekocht.
  • is deze retour om een aanpassing te laten doen dan geld de nieuwe zendkost ook ten laste van de klant. 

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling? 

  1. Contacteer de klantendienst. Vermeld in de e-mail de volgende elementen uw Naam, Ordernummer, Product & Reden van retour.
  2. ik stuurt u een bevestiging mail. 
  3. U maakt een verzendlabel aan via bv. B post.
  4. De ongebruikte artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons adres:

 

  1. U pakt het pakket stevig in en plakt het zorgvuldig dicht. 
  2. U plakt op het pakket het verzendlabel.
  3. U brengt uw pakket binnen op een postpunt.
  4. U kan ten alle tijden de tracking online volgen. 
  5. we controleren uw retourzending en nemen binnen de 7 werkdagen na ontvangst contact met u op.
  6. Echter geven wij geen geld retour u ontvangt een waardebon die u binnen het jaar terug kan uitgeven op onze webshop..